Alnøen (memaria98)
Forside Add meg Om meg Kontakt

Alnøen

Heii ♥ Rett etter seilturen (dagen etter vi kom hjem) dro jeg og Rikke til hytta deres som ligger på Alnøen i Sverige. Tok toget, og det tok ca 6 timer. Måtte bytte tog ca halvveis, og vi var skikkelig stresset fordi toget vi skulle på gikk fem minutter etter toget stoppet, så vi var redd for å miste det, men det gikk ehldigvis bra. (haha, ble veldig uformuler.) Når vi kom fram spise vi middag, og var nede og badet på brygga. Gikk tidlig i send siden vi var så sliten av reisingen. Når vi kom fram var allerde Linda (moren til rikke) der sammen med tanten til rikke og barnene hennes Ella og Mari. Utrlig koselig familie, og artige barn!

kaaldt ;ss

De neste to dagene var vi på stranda, hjemme på hytta, badet og solte oss, spilte volleyball, spiste is og spilte forskjellige spill. Hadde det utrolig koselig, og det var godt vær og blide folk hele tiden.

Søte Ella og Mari :)

Digget spillet her! Spilte det alltid før i barnehagen og på sfo, sykt artig !

Is i varmen, aah <3

hey babee;*

åsså litt bading igjenn :L

Fredag var vi i Sundsvall sentrum på tivoli og shopping. Jeg kjøpte med ingenting siden jeg skulle til Stockholm senere i ferien, men Rikke kjøpte seg mye fint! Var også på tivoli, men når klokken ble seks stengte de tivoliet for alle som ikke hadde betalt festivalpris, siden det var festival i byen den uken, og tivoliet hørte tydeligvis med til festivalen... Fikk jo ikke gjort oss ferdig en gang, bad treetment !

Lørdag var det litt overskyer, så vi dro en tur til birstah shopingsenter siden Lina og Line (veninna til linda) skulle noen ærend. haha, det var utrolig mange fine butikker der, så jeg klarte ikk holde med. Måtte bare ha en skjorte på carling. Digger den! haha, my favourite outfit! hehe.

lovelove♥

Søndag var det hjemreise for meg. Rikke skulle være der lengere, så jeg tok toget hjem alene !! ;000 haha, det gikk ganske bra, men det var utrlig kjedelig da.. Kom hjem sent på kvelden, og la meg med en gang jeg kom hjem.

Ble et utrlig langt innlegg, men må nesten få blogget om dette nå, siden det var for mange uker siden..

• 02.08.2012 kl.21:28
    Så koselige bilder :)
    02.08.2012 kl.22:56
    Så fine bilder! det så utrolig koselig ut :-)