Lido de Jesolo (memaria98)
Forside Add meg Om meg Kontakt

Lido de Jesolo

Holaa♣

Jeg har jo sagt p bloggen at jeg skulle til Italia, og n har jeg alts vrt der. Plassen vi var p het Lido de Jesolo, som l rett utenfor Venezia. Jeg dro noen dager etter jeg kom hjem fra hytta til Rikke. Siden vi skulle til Danmark p danacup rett etter Italia, bestemte vi oss for kjre til Gteborg og ta flyet derfra, siden det ble billigere. Vi kjrte da alts til Gteborg p onsdagsmorgen, og jeg hadde dgnet natten fr s jeg sov omtrent hele veien. Utrolig deilig ettersom bilturen var 10 timer. Nr vi kom fram i Gteborg sjekket vi inn p et hotell som vi skulle bo p over natten, siden flyet ikke gikk fr tidlig p morgen dagen etter. Nr vi kom fram kjappet vi oss rne oss, fr vi dro inn til Gteborg sentrum og mtte familien vi skulle vre i Italia med. Deretter var vi en kjapp tur ur for spise fr vi dro tilbake til hotellet og tok tidlig kveld.

Dagen etterp sto vi opp kjempetidlig for ta flyet til Italia. Vi mellomlandet i Kbenhavn, og dro deretter tll Italia. Kom fram i tretiden p hotellet. Det frste vi gjorde var dra p stranden bade. Nr vi kom p stranden mtte vi et vennepar av familien vi var med. De hadde tre barn. En p 19, en p 18 og ei p 6. De var utrlige kosleige, og det viste seg at vi var med dem hver eneste dag resten av ferien. Etter en tur p stranden, rnet vi oss og gikk ut og spiste. Hotellet vi bodde p l i toppen av en kjempelang ggate, s hotellet l ganske sentralt til bde restauranter og butikker.

haha, snn passe bleik i forhold til alle andre som var der..

Meg og mamma. Var utrolig godt med et bad etter mange timers reising!

Det var omtrent 23435 snne selgere p stranden som skulle ha oss til kjpe ting. Plagsomt..